امروز : دوشنبه, 03 تیر 1398
روشی ساده برای سرقت خودروهای دست دوم رانندگی مجانی با فراری 288 GTO
4/00 امتیاز از 1 رای
 معرفی اتوموبیل  |     |   45

عموما تمامی سرقت ها نیاز به یک نقشه پیچیده ندارند و در موردی همچون سرقت یک خودروی کلاسیک با ارزش، تنها جلب کردن اعتماد مالک خودرو کافی خواهد بود. در این سرقت گران قیمت، سارق خود را به عنوان خریدار این مدل نادر و ارزشمند فراری که اولین محصول توربوشارژ شده این کمپانی است جا می زند. در حال حاضر 288 GTO ارزشی بیش از 2 میلیون یورو دارد. این مدل نادر برای فروش آگهی شده و این سارق با نشان دادن علاقه خود به خرید توانست رضایت مالک را برای امکان تست خودرو و بررسی پیش از خرید آن جلب کند.

روشی ساده برای سرقت خودروهای دست دوم رانندگی مجانی با فراری 288 GTO

سارق به همراه مالک برای تست این خودرو رفته و از آن جا که این سوپرخودرو 2 نفره است قصد تعویض جای خود را داشته اند که سارق به سرعت با قرار گیری در پشت فرمان شروع به فرار با سریع ترین خودرو عرضه شده در جهان در اواسط دهه 80 میلادی می کند.

روشی ساده برای سرقت خودروهای دست دوم رانندگی مجانی با فراری 288 GTO  روشی ساده برای سرقت خودروهای دست دوم رانندگی مجانی با فراری 288 GTO

مالک پیشین این خودرو Eddi Irvine راننده سابق فرمول یک بوده است اما در حال حاضر خودرو مذکور از نظر قانونی در تملک یک میلیونر آلمانی است. این فراری در یک نمایشگاه فروش خودرو در Neuss آلمان که خارج از شهر دوسلدرف است قرار داشته و دزد پیش از وقوع جرم در محل نمایشگاه حاضر شده بوده است و طبق گفته کارکنان این نمایشگاه لهجه فرانسوی داشته است.

روشی ساده برای سرقت خودروهای دست دوم رانندگی مجانی با فراری 288 GTO

تنها 272 دستگاه از این سوپر خودرو توربوشارژ شده موتور وسط فراری ساخته شده است. بنابراین مشخصات تک به تک مدل های این خودرو موجود است و در صورت قرار گرفتن خودرو مذکور برای فروش این خودرو توسط انجمن صاحبان 288 GTO شناسایی می شد که البته لازم به ذکر است که در نهایت پلیس توانست این فراری ارزشمند را در یک گاراژ در نزدیکی محل سرقت پیدا کند. پلیس همچنان به دنبال یافتن سارق خودرو است.

فراری 288 GTO به عنوان یک خودروی مسابقه ای بر پایه مدل 308 GTB ساخته شده و قرار بود با رقبای همچون پورشه 959 در سری رقابت های گروه B به رقابت بپردازد. مسابقه مذکور به دلیل قدرت بسیار بالای این خودروها و خطرناک بودن آن ها هرگز برگزار نشد. در قوانین این رقابت ها هر خودروساز باید بیش از 200 دستگاه از خودروی مسابقه ای خود تولید کند و فراری نیز در مجموع 272 دستگاه از این خودرو را تولید کرد. موتور 2.9 لیتری V-8 دو توربو این فراری توانایی تولید حداکثر قدرت 395 اسب بخار و حداکثر گشتاور 496 نیوتن متر را دارد. همچنین فراری در ساخت این سوپرخودرو از کولار و فیبرکربن استفاده کرده است که آن را جز اولین خودروهای شهری ساخته شده با این مواد تبدیل می کند.


برچسب ها :  

نظر خود را به اشتراک بگذارید