امروز : دوشنبه, 26 آذر 1397
هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد
3/50 امتیاز از 1 رای
 معرفی اتوموبیل  |     |   142

در سال 2006 بود که کیا موتورز با جذب پیتر شرایر معروف از گروه فولکس واگن، مسیری تازه را در پیش گرفت. بعد از این انتقال، محصولات کیا شخصیتی جدیدی پیدا کرده و جلوپنجره موسوم به پوزه ببر به یکی از ویژگی های بارز ظاهری آنها تبدیل شد.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

بدون شک شرایر همیشه مشکی پوش نقشی انکارناپذیر در پیشرفت خیره کننده کره ای ها داشته و شاید به همین خاطر است که وی از سال 2012 یکی از سه مدیر اصلی گروه هیوندای-کیا محسوب می شود.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

پس از مشاهده تاثیر شگرف فرد کار کشته ای مثل پیتر شرایر، گروه هیوندای-کیا به استخدام دیگر طراحان و مهندسین معروف رو آورد. از جمله افرادی که در سال های اخیر به این کمپانی کره ای نقل مکان کرده اند، می توان به آلبرت بیرمان (مدیر سابق بخش M اسپورت ب ام و)، لوک دانکرولک (طراح سابق گروه فولکس واگن) و پیر لکلرک (طراح سابق ب ام و و گریت وال) اشاره کرد.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

آلبرت بیرمن در کنار کیا اپتیما Sportswagon (استیشن)

حال اخبار دیگری از جذب یک مهندس زبده توسط هیوندای موتور به گوش می رسد. این شخص فایز عبدالرحمان (Fayez Abdul Rahman) نام داشته و پیش از این در کمپانی ب ام و مشغول به کار بوده است. این طراح 58 ساله ملیتی آلمانی داشته و توسعه پلتفرم برای چندین کانسپت، سری 7، شاسی بلندهای سری X و مدل های رده بالا با نشان M در کارنامه وی دیده می شود.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

آقای عبدالرحمان به سمت معاون ارشد دپارتمان توسعه پلتفرم جنسیس منصوب شده و وظیفه دارد محصولات این برند لوکس را از لحاظ کیفیت و عملکرد برای رویارویی بهتر با رقبای آلمانی آماده کند. انتصاب این مهندس برجسته در راستای گسترش برنامه های برند جنسیس برای ارایه مدل های بیشتر تا سال 2020 صورت گرفته است.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

پلتفرم هایی که تحت نظارت آقای عبدالرحمان توسعه خواهند یافت، به تدریج در ساخت سایر محصولات گروه هیوندای موتور نیز به کار گرفته خواهند شد تا اتومبیل های کره ای با توانایی های فنی بهتر به مصاف رقبای اروپایی بروند. گفتنی است فایز عبدالرحمان پیش از عزیمت به شرق آسیا، مسئولیت توسعه تجهیزات M، پکیج های M اسپورت، خودروهای M پرفورمنس و نسخه های Individual ب ام و را بر عهده داشت.

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند، کره ای ها خودروسازان آلمانی را هدف قرار داده و آنها را رقیب اصلی خود می دانند. با توجه به اینکه اکثر مهندسین و طراحان از باواریا جذب شده اند، دور از انتظار نیست که خودروهای کره ای رفته رفته خوی و خصلتی مشابه با ساخته های ب ام و پیدا کنند.


برچسب ها :  

نظر خود را به اشتراک بگذارید