امروز : دوشنبه, 26 آذر 1397
BMW سری 5 در صدر نظر سنجی رضایت مشتریان در ایران
3/50 امتیاز از 1 رای
 معرفی اتوموبیل  |     |   154

موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروساز می باشد. در این راستا و در آخرین تحقیقات رضایت مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد؛ BMW سری 5 در شش ماهه اول سال 1396بعنوان بهترین خودرو در بازه بالاتر از 200 میلیون تومان اعلام شد.

نتایج تحقیق اندازه­ گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برای نوزدهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که در بخش خودروهای بالاتر از 200 میلیون تومان، ب. ام. و. 530 بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نموده است. در این تحقیق با 69.074 نفر از خریداران خودروهای سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان شش ماهه اول سال 1396 در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است. هفتمین نسلBMW سری 5 را می توان بعنوان یکی از پر افتخارترین خودروهای اخیر این کمپانی باواریایی نامید که موفق شده است جایزه بسیار معتبر IF Design آلمان و ایمن ترین خودروی جهان را به خود اختصاص دهد؛ موفقیتی که مرهون اصالت کمپانی خوشنام و معتبر BMW است. این خودرو از تیرماه امسال توسط پرشیاخودرو عرضه شد و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. همچنین در همین نظر سنجی سری 7 بی ام دبلیو در بازه قیمتی 200 میلیون تومان به بالا در رتبه سوم بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است .


برچسب ها :  

نظر خود را به اشتراک بگذارید