امروز : پنجشنبه, 29 شهریور 1397
چالش های رنو در بازار آسیا
3/00 امتیاز از 1 رای
 نقد و بررسی  |     |   102

رنو اعلام کرده است که در آخرین برآورد درآمد خود در بازار آسیا با چالش های مختلفی روبرو شده است که ممکن است آینده این خودروسازی در قاره کهن را با مشکلاتی همراه سازد. رنو اعلام کرد درآمد این شرکت در چهار ماه اول سال 2018 نسبت به آنچه که انتظارش را داشتند رشد کمتری داشته و تنها 0.2 درصد بهبود یافته است. این در حالی است که بازارهای این خودروساز فرانسوی در کشورهای چین، هند و کره به علت قیمت یورو با مشکل مواجه شده است.

چالش های رنو در بازار آسیا

طبق اعلام رنو در آمد این شرکت به 15 میلیارد و 93 میلیون دلار رسیده که آن ها انتظار 13 میلیارد و 77 میلیون دلار را می کشیدند و این درآمد بدست آمده عملا سود زیادی برای آن ها به همراه نداشته است. به گفته این شرکت، میزان فروش در برخی بازارهای کلیدی آمار عجیب و غریبی به همراه داشته که پیش از این دیده نشده بوده است.

در حالی که میزان فروش در بازارهای روسیه و اروپا افزایش پیدا کرده است، میزان فروش در کشوری مانند هند که حساسیت عجیبی به قیمت ها دارد به یک سوم کاهش یافته است. در این کشور خودروهای کوئید و کپچر حضور دارند که کوئید توانست در روزهای اول فروش خوبی داشته باشد اما اکنون در سرازیری سقوط قرار دارد و کپچر نیز هنوز راهش را پیدا نکرده است.

در همین حال میزان فروش در کره جنوبی نیز یک چهارم کاهش داشته است. افزایش قیمت یورو باعث شده است تا میزان در آمد خودروسازان در چهار ماهه اول سال 4.8 درصد کاهش داشته باشد که عددی نزدیک به 575 میلیون یورو می شود. این کاهش درآمد عمدتا به خاطر کاهش چشمگیر در فروش برون مرزی بوده است.

منبع : خودروکار


برچسب ها :  

نظر خود را به اشتراک بگذارید